ماجرای نام قلعه نویی پشت لباس تیم اروپایی بزرگ

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به کشور امارات عربی متحده سفر می‌کند و تماشاگرویژه هفته دوم سوپر لیگ امارات خواهد بود. او سپس به ترکیه می‌رود تا بازی قبازیکنان ایرانی شاغل در این کشور را از نزدیک ببیند

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، برای بررسی عملکرد دو لژیونر تیم ملی راهی ترکیه خواهد شد تا عملکرد علی کریمی و مجید حسینی را از نزدیک تماشا کند.

به نقل از ورزش سه، علی کریمی و سید مجید حسینی دو بازیکن ایرانی‌ای‌اند در تیم کایسری اسپور بازی می‌کنند و فصل گذشته نیز پیراهن این تیم را بر تن داشتند.

این بازی جمعه هفته جاری برگزار می‌شود و دومین دیدار از سوپرلیگ ترکیه خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی که به منظور بررسی عملکرد علی کریمی و سید مجید حسینی در  دیدار با کارشناسان سیوان دشت و تیم های استانبول اسپور به ترکیه سفر کرده، با «چاداش آتان» سرمربی کایسری دیدار و گفتگو کرد.

سرمربی کایسری در پایان دیدار با قلعه‌نویی، پیراهن این تیم را که اسم «امیر قلعه‌نویی» روی آن حک شده بود، به سرمربی تیم ملی کشورمان هدیه داد.

از نظر کارشناسان عملکرد سرمربی تیم ملی کاملا حرفه ای است و این تمام کاری است که میتوان یک سرمربی حرفه اب انجام دهد و آن بررسی عملکرد بازیکنان هست هرچند این سفر ها سروصدای زیادی داشته است و حاشیه هایی هم ایجاد کرده برای مثال سوال یکی از منتقدان از سرمربی تیم ملی که از او پرسیده است :قیمت تور دبی ۷ روز و ۸ شب چقدراست؟،لازم نیست که شما به بهانه بررسی بازیکنان به تور های دور دنیا بروی آن هم با و جود شرایط مالی فدراسیون…. و از این قبیل شایعات و دیگری لباسی بود که سر مربی تیم کایسری اسپور به قلعه نوعی داده است.به نظرم این شایعات وانتقادات فقط میتواند جو تیم ملی را متشنج کند و باید اولویت همه بر روی عملکرد تیم در بازی های آسیایی باشد.

بیشتر بخوانید:  روش تشخیص برنج اصل از تقلبی

در پایان آرزوی سربلندی و موفقیت تیم ملی ایران رو دارم.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

آموزش مرحله به مرحله کشیدن موز

کشیدن نقاشی موز مراحل کشیدن موز در این مطلب مراحل کشیدن نقاشی موز را به …