چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه Ads Retargeting چیزی است که باعث می شود تبلیغات مشابهی را در اینترنت مشاهده کنید. چگونه می توانیم از دیدن تبلیغات هدفمند جلوگیری کنیم؟ احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است. وقتی روی تبلیغی با موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. و هیچ راه فراری نخواهید داشت. این روش به اصطلاح تبلیغاتی عامل اصلی نمایش مجدد تبلیغات شماست. در ادامه دلیل نمایش مجدد تبلیغات را توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید، هنگامی که برای اولین بار یک تبلیغ را مشاهده می کنید، فرض کنید یک تبلیغ فروش بازی ویدیویی در یک سایت است و روی آن کلیک کنید تا برای جزئیات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که شما بار اول قصد خرید آن را ندارید و از آن صفحه خارج می شوید. موضوع این است که بعد از آن، تمام تبلیغاتی که برای آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات مشابه هستند. به این نوع تبلیغات در فارسی ریتارگتینگ می گویند، هدف گذاری مجدد چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی روش تبلیغاتی است که در آن مشتریان مجدداً هدف گذاری می شوند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که از وب سایت یک شرکت بازدید می کنید اما اقدامی را که شرکت می خواهد انجام نمی دهید.به عنوان مثال، هدف تبلیغ‌کننده فروش یک بازی به شما است و زمانی که از وب‌سایت بازدید می‌کنید اما خریدی انجام نمی‌دهید، تبلیغ‌کننده فرض می‌کند که شما مشتری بالقوه‌ای هستید که پتانسیل تبدیل شدن به یک مشتری واقعی را دارید. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی وارد وب سایت مقصد می شوید، اطلاعات مرورگر شما در سرورهای سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغات محصول مورد نظر برای شما نمایش داده شود. به همین دلیل است که احساس می کنید تبلیغات شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغاتی متفاوت است. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده همان اطلاعات را از مشتریان بالقوه برای فروش محصول یا هر هدف تبلیغاتی انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای این گروه از افراد نمایش داده شود. به عنوان مثال، تبلیغ‌کننده می‌خواهد محصول بازی‌های ویدیویی خود را برای افراد 15 تا 25 ساله که تم‌های بازی را دنبال می‌کنند، عرضه کند.نمایش داده می شود، بنابراین وقتی یک تبلیغ را می بینید، لزوماً با آنچه قبلاً دیده اید مطابقت ندارد. در تبلیغات هدفمند، شرکت‌های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس‌بوک از تاریخچه جستجو و کوکی‌های شما استفاده می‌کنند تا تبلیغات متناسب با ویژگی‌ها را به شما نشان دهند. هدفمند هستند، چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف‌گیری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می‌تواند نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری نسبتاً بالاتری داشته باشد.بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک و برخی دیگر آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت فکر می کنند این نوع تبلیغات ترسناک یا آزاردهنده هستند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی و گزارش های جستجو و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات با هدف یادآوری انجام می شود. به عنوان مثال به شما یادآوری می کند که قصد خرید یک بازی ویدیویی را داشتید و شما را تشویق می کند که به وب سایت مقصد برگردید و اقدام کنید. مثل خرید کردن از آنجایی که قصد خرید محصول را داشتید یا به آن محصول علاقه داشتید، مشتری بالقوه ای محسوب می شوید که می توانید خرید کنید و به مشتری واقعی تبدیل شوید، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب از تبلیغات مشابه موثرتر هستند.همین امر در مورد تبلیغات هدفمند نیز صدق می کند، زیرا از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است احساس کنید که آزاردهنده است یا حریم خصوصی شما را نقض می کند، چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات برخورد کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که قبلاً متوجه شده‌اید، این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌های مرورگر شما ارائه می‌شوند.با این حال، ممکن است بخواهید ذخیره کوکی ها را برای بسیاری از سایت ها مسدود کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده‌اید نیز می‌تواند دزدیده شود و از سوی دیگر، بسیاری از وب‌سایت‌ها اجازه استفاده از کوکی‌ها را بدون اجازه نمی‌دهند. توجه به این نکته مفید است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 مورد است، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان یا کش. این ممکن است تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما لطفاً توجه داشته باشید که اطلاعاتی مانند نام‌های کاربری و گذرواژه‌هایی که ذخیره کرده‌اید نیز حذف خواهند شد. اطلاعات کمتری را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً اشاره کردیم، شبکه های اجتماعی نیز این روش تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی می توانند هدفمندتر باشند زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می خواهید از شر تبلیغات هدف گذاری مجدد در رسانه های اجتماعی خلاص شوید، می توانید بسیاری از قسمت های ثبت نام غیر ضروری را خالی بگذارید.3. از سرویس تغییر VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. وقتی از VPN استفاده می‌کنید، قرار دادن کوکی‌ها برای وب‌سایت‌ها دشوارتر خواهد بود، زیرا VPN IP شما را تغییر می‌دهد، به این معنی که وب‌سایت‌ها نمی‌دانند به کدام IP تبلیغات را بفرستند استفاده از مسدودکننده‌های آگهی مسدودکننده‌های آگهی یا مسدودکننده‌های آگهی که می‌توانند نصب شوند. همانطور که برنامه های افزودنی مرورگر یا نرم افزارهای نصب شده روی رایانه شما سعی می کنند تبلیغات را برای شما مسدود کنند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که آنها همه تبلیغات را برای شما هدف قرار دهند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از مرورگرهای وب خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها هستند که ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. به عنوان مثال، مرورگر brave یکی از این مرورگرها است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که مرورگر گوگل کروم یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کند.همچنین می‌توانید از پنجره‌های خصوصی یا اصطلاح ناشناس در مرورگر استفاده کنید تا کوکی‌ها و سابقه مرور شما ذخیره نشود. از موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید گوگل معروف ترین و پرطرفدارترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل اینکه خدمات تبلیغاتی خود را در قالب گوگل ادز ارائه می دهد، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خصوصی استفاده کنید.یکی از موتورهای جستجویی که سابقه جستجوی شما را در نظر نمی گیرد DuckDuckGo است. امتناع از ذخیره کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، به محض ورود پیامی مبنی بر تایید ذخیره کوکی ها مشاهده خواهید کرد. در صورت امکان به مرور ادامه دهید و کلمات چکیده و پایانی را تایید نکنید. اگر می خواهید بدون آزار و اذیت تبلیغاتی یک مرورگر لذت بخش داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از ترفندهای فوق ذخیره کوکی ها و تاریخچه مرور وب سایت ها برای وب سایت ها مشکل خواهد بود و از این طریق می توانید با خیال راحت تری به جستجوی خود ادامه دهید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.منبع: سایت خوی

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر پس زمینه و رنگ چت WhatsApp را تغییر دهید. آموزش تغییر تصویر پس زمینه …